HTML

Halihóó..!

Domcsa20 2010.05.21. 15:20

Hali...:!:D Szilvi mondta hogy írjak..így irok..remélem elégedett.xĐItt avgyok most per pill NIkolnál ezekkel a hülyékkel..:)Nagyban jégkrémeznek..szinte minuszban vagyunk de ezek itt nyalnak..xĐnem kell félreérteni..:D-.-:DMa megyünk át varasdra..üres a ház..bulizunk egy jót..xĐigaz pasik nélkül..-.-..de legalább pia lesz..:D:DMost lehet majd mondani hogy 4 csaj 1 ház 1 patak a túloldalon..xĐBOn Jovii...olyan jó pasi annak ellenére hogy már van avgy 50..xĐvan annyi nem..?:)Nem megyünk amúgy Cometre..modnjuk most már enm is volt olyan sok kedvem menni..xĐSP-hez úgyse mernék odamenni...sztem menten elájulnék..xĐna jó azért annyira nem..legfeljebb a nyálam folyna..xĐJajj..mikor jöttünk a Nikolhoz pont elkapott minket a zuhi..xĐgyors beszaladtunk a boltba azt ott álltunk hoyg álljon már el...de aztán enm bírtam tovább és felhívtam a Balázst hogy vigyen már elminket nehogy vizesek legyünk..:Dazelött vasaltam ki a hajam..:Dnehogy már szét menjen..:DHofi Géza és Koós János- macskadal..:Dnagyon király..miiiiiáááuuuu....:Dmiiiiiiáááuu...:Dmagasabban fönők...:DxĐJaa és járok a Kapolival dee háát enm tom..:/Na midn1..:DSzilvi próbál görkorizni, dee hát nem igazán megy neki...előre is bocsi ha már elolvastad..xĐJaa amúgy voltam fennt Szandyéknál Sopronban..nagyon király volt..csak szombaton egész nap esett az eső és egész nap bennt voltunk a házban..-.-..xĐJaa és miután én hazajöttem utána felmentem twitterre és mit írt ki az SP..?HOGY MA SOPRON..-.-...aki nem érteni fordítok..azt mondta hogy vasárnap megy Sopronba..akkor amikor én eljöttem onna hogy cseszné meg..xĐJaa és Encsyt átcsesztem avval hogy találkozta vele..:Dés még be is vette..:DMa Mecskére ment..szóval ő nme lesz nálunk a buliba..:(:DNa sztem ennyi elég lesz..hanem elég akkor is lekakilom..xĐ Na puszás...remélem örülsz Szilvi.!:) Domcsa voltam..!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://domcsaa.blog.hu/api/trackback/id/tr122020910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sziszkóó 2010.05.25. 16:23:47

Köszi Domcs hogy miattam írál:) (L)
fini volt az a jégkrém:)
jolvan na de legalább próbálkoztam vele menni...XD de nem sok sikerrel:)
jársz vele MÉG!!
sok sikert ma hottá...:)
énis akarok csinálni Blogot...XD de én nemt ok regélni nagyon:)
na ennyi elég
puszka:)

Domcsa20 2010.06.30. 02:32:01

nem baj, és nm..:)
elég gáz hogy csak most válaszolok mert már nem is emlékszek erre..xĐde azért Puszi, és köszi hogy írtál..:)
süti beállítások módosítása