HTML

Varasdon..!

Domcsa20 2010.03.27. 23:13

Szijasztok...! Itt vagyok Varasdon...tök jóó...:) Igaz minden hétvégén itt vagyok, de akkor is jóó..:)Ma voltam este Pécsen, mentünk egy kicsit sétálni, meg nézelődni, hogy apa mit vegyen meg ha haza jött....xĐ:)De komoly azt csináltuk...:)Olyan faxa csőnacit láttam..:Dmeg olyan cool cípőt..:Dmeg olyan helyes csávót..hogy huhh....xĐMegláttam azt a csávót is akiről a Dia mesélt...na majd mondom ezt neki..kiváncsi vagyok mit mond..:)Épp Phineas és Ferb megy a tv-be..xĐnem kell beszólni, de nehéz estéimenilyeneket szoktam nézni....xĐNa meg persze VIVA-T...:Dott meg Lola és Symbien klippje megy most..szóval semmi érdekes..:Smegyek hustler-t nézni...xĐna jó dehogyis..!én nme vagyok olyan..!inkább netezek..bár már azt is unom..:/ milyen nagy gondjaim vannak mostanság..xĐ Holnap jön haza apum....végre..már hiányzott a sok hülyesége meg stb..:DMa voltunk Szandiékkal kúltúrálódni, hát mit ne mondjak...nagyon lealáztak...xĐ pedig sokkal jobban tudok biliárdozni mint ők..és ez most nem EGOO..!:Đde nem baj előfordul az ilyen is..:D Holnap után nme megyek suliba..juppii...xĐ mennem kell szemészetre..sztem romlott a szemem...úgyhogy tök faxa..., nem baj legalább ki lesz cserélve a lencsém, mert már iszonyat karcos...:D Jaa amúgy lehetséges hogy a Szandiék felköltöznek Sopronba...vágjátok, SOPRONBA.....az kurva messze van...:Smár így se találkozunk annyit amióta elköltöztünk,de most aztán végképp nme fogunk....de elv ha elmennek akk megyek majd nyáron hozzájuk..:P az jóó lesz..megyek felfedezem majd az országot..na jóó csak Sopront, de nme baj...xĐ Avril új száma lett az uccsó a Viva Chart show-n..:), nekem mondjuk nme is tetszik annyira szóval különösebben ez nem izgat..:DBasszus mire leírok egy normál mondatot az félóra, mert ezen a mini laptop-on vagyok és nem ott vannak a betük mint nálam...:Dszóval keresgélhetek, de már kezdek belejönni...xĐJason Derulo 39..:D ez a szám sem lett vmi jóó, de azért hallgatható..:D Na szerintem megyek tv-zni, ugyanis tök fitt vagyok..:/na de mind1...najóccakát ! Kesha blah blah 38xĐ NA PUSZA..! Domcsa voltam..!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://domcsaa.blog.hu/api/trackback/id/tr201873959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása