HTML

Hello..!

Domcsa20 2010.08.31. 21:18

Hello..!:) Hát hogy is kezdjem..elég rég írtam..és a Szilvi is már egy csomószor mondta hogy mikor írok már..xĐhát most ráérek..:D Először is egy kérdés...MÉRT RÖVID ENNYIRE A SZÜNET..HMM..aki tudja rá a választ minnél előbb írjon..:D Most hogy nincs egy teljes hét és elkezdődik a suli, elgondolkodtam azon..hogy mit akartam csinálni a nyáron..és ogy menniy jött összebelőle..hát enm sok..:/De ami igen az szuperül sikerült...gondolok ezalatt az ottlavós bulikra, a normális bulikra, meg mindenfélére..=)Ma kaptuk meg a könyveket..hát nem kaptam valami sokat..de találjátok ki hogy kinek a régi irodalom könyvét kaptam meg...hogy is találnátok ki azt se tudjátok ogy ki a fene az..xĐ(tisztelet a kivételnek..:)Az Andrisét..xĐés ahogy jobban megnéztem semmi firka nem volt benne...sőt még a nevét sem írta bele, anem kivül volt..xĐNa de végülis mind1 az...:)Most akkor mesélek hogy mik voltak az utolsó bejegyzés óta....:D Hát először is 20.-a nagyon király volt...gondolom mindenki arra gondol ilyenkor hogy tuti bepasiztam meg stb..de nem..csak elvoltunk a csajokkal..fél 4-re értünk haza...xĐJaa, és Encsy közben bepasizott...mindig is tudtuk hogy nme csak a Niki miatt jár át Mecskére..xĐ:DNa szóval remélem senki nem aragszik megérte hogyhakiírom a nevét....:DSzóval Encsy sem unatkozott a nyár alatt..:Dazt mondtam már voltam Szilvivel Komlón..?Sztem még nem..nagyon jóó volt..de a jól emlékszek akkor csak 2 napot voltunk..de jó volt ott is..xĐ:DSopronban is voltam kétszer asszem..:/Az is bazira jó volt..vettem maganak egy csomó ruhát...:DMeg sapit, egyet Szilvinek születésnapjára, egyet kaptam egyet meg vettem magamnak:)Na 10 perc szünet mindjárt folytatom csak SOS sms-t kaptam a Nikoltól...szóval pill..:)addig puszzii

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://domcsaa.blog.hu/api/trackback/id/tr722262786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása