HTML

Rólam...;)

Domcsa20 2010.03.25. 16:34

Szijjasztok.! Nem olyan rég gyüttem haza a suliból...:S sajna volt ma z..tanárnő és ott kellett maradjak...tök szívás...de ezt az 1 évet már cska kibírom valahogy..:) Jajj úgy belefeledkeztem abba hogy megcsináljam normálra az oldalt hogy nem is meséltem magamről..-.-...hát igen ez avgyok én..:) Pohl Dominikának hívnak 13 éves vagyok.És mint olvastátok feledékeny:)Már vagy 6 éve nyomatom a a kemény zenét...magyarán zongorázok..xĐÉs hadd ne monjdam körülbelül olyan szinten vagyok mint Mozart..:DxĐNa de ennyit a művészetről..:D Apátvarasdon élek, de Mecseknádasdon lakok..:DMagyarázom:Anyám és apám kb 3 hónapja szétmentek és 1 hónapja költöztünk át anyámmal Nádasdra, sajnos a nővérem nem jött ő apámmal meg a pasijával maradt.De helyette megkaptam a Balázst..-.-...:SDe hálaistennek nem nagyon beszélgetünk..xĐSzóval csendes életmódot élünk...xĐVisszatérve, minden hétvégén ottvagyok Varasdon barátnőim sajnálatára..xĐ...vicc volt....legalábbis remélem hogy nem igaz..:)Imádom őket....!!!!!millió felkiáltójellel..!!!!!! Remélem nem haragszanak meg ha leírom a nevüket..:) Hágen Szilvia, Szilágyi Enikő, Dénes Diána és a Nádasdi barátnésom Müller Nikolett és Grénus Gréta:) Jó sokan vannak mi....?:DSzilvit kiskoromóta ismerem vagyis azóta barátnők vagyunk..kisebb-nagyobb megszakításokkal, bármit eltudok neki mondani, vagyis el is mondok....:) Encsyvel nem vagyunk olyan régóta barátnők (kb 1-2 év), de olyan mint ha már 1000 éve azok lennénk..:) Diát is ismerem már nagyon régóta, de vele nem volt mindig jó a "kapcsolatunk"...de ez hálisten ez megváltozott..:D Huhh..NIkol szintén egy nagyon régi barátnő, imádom még a hisztis napjaimat is tök nyugisan elviseli...ezértt láwolom..:) Szöszit első óta ismerem és ha úgy vesszük akkor 6.-ban lettünk igazán baránők:) Nagyon láwwololomm őket..!!! Nádasdon a Liszt Feri ÁMK-ba járok suliba...nem sokáig már...juuppiii.....xĐ És gyalog kell járjak oda...vágjátok GYALOG......tök szopás....!!!!!!Busszal sokkal jobb volt....így is minden reggel totál álmos vok és még sétáljak is...-.-....ki volt az a hülye aki ezt kitalálta... Mit szokás ilyenkor írni még...talán azt hogy pöppet alacsony vagyok..szemüveggel a fején..?xĐBerakok egy pixet...csodáljatok meg...xĐRakok be majd a lányokról is sztem. Raknák be képet..ha tudnám hogy kell..-.-....na ezt is elkell majd magyarázni...:D Na mindegy aki megakar nézni az keressen meg iwiw-en vagy myvip-en....ezt tudom ajánlani..:) Hát enm is tudom miről írjak még.....zenei ízlésem szószerint NINCS....mindent meghallgatok electro-tól kezdve a hip-hop-ig, de mostanság eléggé haljok a pop-punk zenék felé...kitudja lehet egyszer Punk leszek..xĐNa jó...az durva lenne.....:D Na egyenlőre ennyi jutott eszembe magamról...majd folyamatosan mesélek ami eszembe jut...:D Addig is puszaaa Jajj...ezt majd nem kifelejtettem tökre okos vagyok..!!!!! És nem vok EGOO..!!!!..:DxĐ Domcsa..!!!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://domcsaa.blog.hu/api/trackback/id/tr41868109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sziszkóó 2010.04.01. 19:45:50

engemn nem zavar ha kiírtad a neveket és köszi amit írtál rólam (Ł) kiskorunk óta barátnők vagyunk és azok is leszünk remélem és azt is hogy a többiekkel is:) puxi

Domcsa20 2010.04.02. 23:23:55

Nincs mit Sziszkóm..!(KL)
én is remélem...puszaaa..:D
süti beállítások módosítása