HTML

Országos..!

Domcsa20 2010.03.26. 19:45

Szijasztok..! Ma volt a sulinkba kézimeccs...és természetesen az ÉN barátnőm csapata nyert..:Dvagyis Nádasd.!és ők mennek az országosra....naon faxa..!:D Jajj annyira álmos vagyok...szinte leragadnak a szemeim....:S:) Hlnap megyek Varasdra tök cool lesz...Szilviékkel ménk majd kúltúrálodni sztem...:DxĐMegint lesz majd kicsi a rakás..xĐ Végre megtaláltam a heccetemet...!!!!!annyira hiányzott már....xĐvégre tudom a hallgatni normálisan a győkér zenéimet.Ha már a zenénél tartunk tök jó bandákat találtam...le is írom a címüket.: - All Time Low - Hit The Lights - Mest - The Starting Line - Blur - Crazy Town - Kid Dynamite - Seether - This Time Next Year Rohadt jól nyomják sztem..!!!Igazi pop-punk.:DMost megy a tv-be a Zack és Cody élete..xĐInkább nézem sztem a VIVA-T...Hát igen VIVA fan vagyok..:DD leginkább csak azért mert zenéket nyomnak rajta..:D Baszki befoghalni a gépem....mindig azt írja ki hogy nem eredeti a windows..újra kell majd húzni..úgy hogy vmire rákell tegyem majd azt az 1000 képet kb ami van..:DxĐ MIndenki küldi ezeket a hülye vírusokat..-.- Jajj...ma elvettem a Zotya teniszlabdáját..és avval hülyéskedtem.. és megyünk nagyba kifelé a Szilvivel a suliból és a Kapoli után kiabáltam hogy langyi..xĐ Ő meg visszafordult és kergetett..én meg leraktam a földre a labdát...ded ott is felejtettem..-.-...és a hülye Kapoli meg a Pitkin játszottak vele utána és feldobták a suéli tetőjére...az idióták..:DxĐ Most meg én fogok faszulni a Zotyától tök jóó...de nem baj azt mondta a Kapoli hogy majd vesz neki másikat...mondom még szép...xĐxĐ Na mára sztem ennyi...:D Ha van valami gond, óhaj, sóhaj...akk vagy az email címemre írjatok vagy vegyetek fel msn-re... e-mail: domi08@freemail.hu msn: p.domi961120@hotmail.com Na pusza..! Domcsa voltam..!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://domcsaa.blog.hu/api/trackback/id/tr851871414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sziszkóó 2010.04.01. 19:42:21

a MI barátnőnk csapata nyert!!!!! hát igen a ki tud az tud:) és ők tudnak:)
süti beállítások módosítása