HTML

Nikolnál..!

Domcsa20 2010.04.08. 22:58

Hali..! Itt vagyok Nádasdon, de nem otthon hanem Nikolnál..:POlyan rég voltam már nála hogy huhhh...xĐEgy faluban lakunk de már 2 hete nem találkoztunk..igaza azért mert varasdon voltam ,de nem baj..x Đam köcsög unokatesója nem válaszolt, szóval még mindig nem tom hogy kell képet felrakni..-.-majd egyszer, talán..xĐItt eszi mellettem a csoki nyuszit..most ette meg épp a fejét..xĐa GYILKOS..!!!!!állatgyilkos...ezért felkell jelenteni..a neve: Müller NIkolett...lakhely..:Mecseknádasd nem tom utca. 35. xĐ tel.szám..:06308299701..tessék hivogatni..;)Tegnap Encsy volt Mecskén megint..:DSegítség..ez az állat megakar erőszakolni este..áááááááá..xĐBasszus egyre többeT álmodok SP-vel...avval az SP-vel baszki....nagyon durc. de nem tom mért..még enm is láttam élőbe se meg semmi csak képen, meg tv-be..azt kész...jó is lenne egyszer élőben látni...::)Ma voltunk hamburgerezni attiláékkal...én voltam az uccsó aki megette...xĐsry..lassan eszek...xĐBevagyok öltözve mint egy eszkimó...xĐmegpróbálok képet felrakni..Szombaton elv buli...úgy hogy tucctucc-dijum dissün...:DxĐ szépen kinyal9m magam..nem félreérteni...kifestem magam, meghasonló egyebek.... Nagyon kezd már elegem lenni apámból, basszus folyton a hülye Balázsal foglalkozik..szarja már le..mindig kérdezi dolgozik ma.otthon van ma anyáddal...-.-...idegesítő nagyon..!!! HELLO mindenki Nikol vagyok.. ha lehet akk ne jelentsetek föl mert ehh xĐ mert csak:) szeressetek mert jófej vagyok és aranyos.. nembeszélve hogy szép is :):):):) szval.. köszike drágáim pusza .. megyek vissza öldökölni a csajszit xĐ..oxoxox csók Ez a szemétláda belemert írni a blogomba...:@..ezért ölök...xĐ..itt ribancozik nekem..xĐna jó nem nekem..csak pix-et csinál...:DNa megyek én is képetcsinálni....Na puszantás..! Domcsa voltam..!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://domcsaa.blog.hu/api/trackback/id/tr471905984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása