HTML

Hali..!

Domcsa20 2010.04.04. 23:14

    Hali..! Csináltam magamnak Twittert...úgy hogy lehet jelölni..:PMegtaláltam rajta Perez Hilton-t...xĐVagány...:DÉpp az egyik nem normális haverral dumcsizok..névszerint Kovács Krisz..becenév Kukás..xĐSzőke kékszemú, tiszta pasi ideál..:Dés ennek ellenére csak haver..:DNem kell félreérteni, így a jóó..!!!:)JAJJ ma olyan finom sütit sütöttem...megérte olyna korán kelni...10-kor..xĐJaa amúgy mindenkinek Boldog nyusztt..!:DJaa, amúgy kijelentem a fodrászhoz még mindig nem jutottam el..-.-...egyszerüen nem képes senki felhívni hogy figyelj kéne ídőpont...de már ott tartok hogy leszarom...Hlnap megint kelhetek korán, mert Attila megakar locsolni..mert utána megy Mánfára..vagy mit osztott a Szandynak....úgy hogy ma is korán alvás hogy 8-ra feltudjak kelni...:DMostanában olyna későn fekszek le...majd nem fogok tudni felkelni ha elkezdődik a suli..-.-...igaz mellettem bombát os robbanthatnak ha egyszer elalszok onnan nincs megállás..xĐKalinka...a pálinka mézzel és nem tom mivel ízesítve...:DxĐViva Comet 2010...Jóó lenne ha elmennénk odais...dehát...ebben az évben tuti nem ...mint ahogy sztem jövő-re se, meg azután se..xĐ..szóval oda se megyek..x)Rihanna-rude boy...rúdon a fiú..xĐhogy néz már ki evvel a hajjal...mint egy őslakos..xĐMég mindig nem tudom hogy kell képet felrakni az oldalra..-.-...valaki csak elmagyarázza előbb-útóbb..az útobb hosszú ó vagy rövid...na egy kis nyelvtan emberek...xĐMajd megnézem a kéziszótárban...xĐKivagyok pihenve látszik..:DKirály Viktor...Jaa és aki nem jött volna még rá VIVA-t nézek..:)vagyis inkább halgatok...Na a Krisz is meghalt úgy látszik..nem gááz...:DJajj, ma am nagyon készen voltunk, meg kellett mutassam a Diának a Ricsi féle táncot..xĐEncsy Multivitaminos szarral pisilt..xĐSzilvinek fájt az állkapcsa ha röhögött...xĐDiának meg tök vörös volt a feje...sztem beteg lesz szegény..:( Csináltunk Szilvivel képeket kúltúrba..helyesbítek én csináltam Szilvi sms-ezett..-.-...jó kis pucsítósat...xĐmajd rakok fel vip-re..:DJustin Bieber..oo jee...:DxĐBejelöltem twitteren..:P:DNak nak..stop stop...:)XĐtök jóó itt sötétbe énekelni..xĐMost valaki megszólalna tutira összeszarnám magam szép szóval..xĐvisszatérve...Ma játszón.(megint nem tom hogy hosszú-e vagy rövid..xĐ)olyanokat röhögtünk...xĐmeg frizbiztunk Encsyvel...meg ilyenek..egyszóval elvoltunk nagyon...mint mindig..xĐNa megyek, kimeséltem izéé vagyis..írtam magamat...:DxĐ..Puszááás..!Domcsaa voltam..!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://domcsaa.blog.hu/api/trackback/id/tr841895033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása