HTML

Nem jut eszembe semmi találó cím..xĐ

Domcsa20 2010.06.30. 02:28

Ciao..!Régen írtam már, most ráérek gondoltam nosza..xĐMielött furcsálnátok a dolgot azért írok ilyen későn történetesen hajnali 2-kor mert nem vagyok egyáltalán álmos, a macskám már elaludt illetve csak most az én macskám, de ez csak részlet kérdés:)Na szóval van mit meséljek..:)Igazság szerint már nem igazán emlékszek arra hogy miről írtam múltkor szóval előre is bocsi ha valamit kétszer írok le..:)Voltam megint Sopronban, kb 2 héttel ez elött mentem fel, és csak tegnap jöttem haza.Voltunk mindenfelé, na jó, szinte alig voltunk valahol mert egész nap döglöttünk az ágyban..xĐDe azért voltunk Plázázni, meg sétálni meg persze vásárolni...:DVettem 3 felsőt, de az egyiket miután megvettem, persze nem próbáltam fel, csak otthon és hát nem igazán állt jól rajtam így odaadtam a Szandinak..:Dúgy hogy maradt kettő, egy kék eg egy piros féleséges..Vasárnap voltunk Sárvár-on fürdeni úgy hogy most jól le vagyok sülve, ráadásul úgy égtem le hogy ott maradt a szemüveg helye az arcomon, szépen néztem ki mondhatom..xĐde bekente ilyen szarral és elmúlt..(nem szarral, hanem kenőccsel mielött valaki félre értené..:D)És SAJNOS nem találkoztam SP-vel..xĐ:)Jajj és ugye volt a Coet és aki még nem tudná megnyerte a LEGJOBB FÉRFI előadónak járó díjat..:)Jó volt a Comet, de én nagyobb durranásra számítottam..:/De hát ez van, a magyaroknak csak ennyire futotta.Jajj és Justin Bieber üzent.NEKÜNK.MAGYAROKNAK.vágjátok..?szerintem azt se tudja hogy hol a francba...nem gáááz..xĐSőt szerintem meglett fenyegetve hogyha ne üzen nekünk akkor, nem sugározza a VIVA tv a zenéjét vagy én nem tom..xĐde ha már üzen akkor mondhatta volna azt is hogy..: Puszilok mindenkit ott magyarországon, kiemelve Pohl Dominikát, aki most jelenleg Sopronban van és sajnálja hogy nem tudott elmenni a Comet-ra, pedig szívesen találkozott volna mondjuk Éder Krisztiánnal..xĐNa jóó annak ellenére hogy ilyen késő van elég fitt vagyok mit ne mondjak..xĐMost ne röhögjetek ki de itt fennt ami alá tudok írni, van indenféle izé és nem tom hoyg azok az izék mit csinálnak ott úgy hogy most megnézem hogy az izék mit izélnak ha rájukizélek..xĐNa ezt megaszontam..:D
    Hát fingom nincs hogy mik ezek, mind1, majd megtudom ha elmentettem ezt a kakit...:)Jaa és elv holnap ott alszok a Nikoléknál, ott van most a Teca is(unokatesója).Hétvégén meg elvileg buli, de hát nincs sok kedvem menni, de hát addig bári megtörténhet..xĐSzarok ezek a rohadt billentyűk, tököm ki van van hogy kétszer le írnom úgyanazt a mondatot mert ez az izé kihagy betüket, vagy lehet hogy túl gyengén nyomom..:Kkitudja..xĐJaaa és képzeljétek GYÚROK VAZZE..!!!:DKomolyan, apum vett egy ilyen izét, és avval szoktam, 5 kilót emelek..xĐnem kiröhögni most még az is nehéz, de majd akkor fogtok nézni ha a 200 kg-ot kisujjal emelem fel..:)Na szépségeim szerintem én megyek alukázni, mert most már kezd elfogyni a kólám ami ébren tart...úgy hogy legyetek rosszak, majd valamikor még adok életjeleket..;)Puszás...jaa...és majdnem elfelejtettem Domcsa voltam..;)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://domcsaa.blog.hu/api/trackback/id/tr112119929

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása