HTML

Hy all..!

Domcsa20 2010.07.03. 14:44

Halli..:)Megint rámjött az írhatnék..:)Jajj tök jól tengenek mostanság a napjaim..:DVettem egy nagyon fasza ruhát, kaptam egy tök szép gyűrűt, belett melírozva a fejem, LILÁRA.:DTök halálian nézek ki sztem...De elv most még hétvégén is belesz, mert nem igazán látszik, és kevés benne a csík úgy hogy elv rakunk bele még...:Da végén még az egész fejem tiszta lila lesz....mmint a hajam..xĐBalázs show-t nézek és egy öreg faszi valami gyíkot mutogat..nem félreérteni nem olyan gyíkot..xĐélő gyíkot..:Daminek farka van...xĐ:DAm még mindig itt van a macska, de most nem zavar, mert szinte egész nap alszi, bár most eltűnt, mind1 majd megkeresem..xĐMIlyen nap is van ma..?tisztára összevagyok kavarodva..-.-xĐJaa szombat, akkor ma is unatkozok este, de lehet hogy lehívom szilvit, mert apám megy bulizni, és egyedül lennék itthon, és hát azért a félelem megvan..:DxĐDe ez tiszta parasztság, ő a 40 évével szinte majdnem minden hétévégén mikor itthon van megy bulizni én meg soha nem megyek sehova..-.-xĐTiszta gááz..:Dáá mind1..:DTegnap voltunk Pécsen, (akkor vettem a ruhát meg a gyűrűt)és tudjátok kivel találkoztam.xĐEncsy biztos örült volna neki..:Da Setéttel..:Dde mondjuk ott volt vele a Megyesi is ..utána meg a Garaival találkoztam..xĐaz apjával volt..:DRakok fel képet vip-re..és leszedem a régieket..:DVisszatérve lehet hogy a Nikolt hívom át, mert a szilvit egyszerüen nem tudom elérni..-.-remélem majd elolvasod csájé..!!!!:DxĐDe mondjuk akkor jönne a Teca, ne értsetek félre nincs velem semmi bajom, csak néha tiszta fura a csaj..:/áá mind.1...:DJaa amúgy ma van az attila születésnapjaa...a vén róka..xĐ21 éves lett...xĐkedden meg a szandié..és még ötletem sincs hogy mit vegyek neki..:/majd beszélek anyámmal hogy ugorjunk le bonyhádra,(azértodamertodanemszoktakjárniaszandiékésígyvéletlenülsefutunkössze)és akkor majd veszek neki valami csecsebecsét..:Dmondjuk ha jól emlékszek azt mondta nekem hogy táskát szeretne, de hát honnan a francból tudjam hogy neki melyik táska tetszik..???-.-Utálom a szülinapokat kivéve persze az enyémet..:Dakkor nem nekem kel ajándékon törnöm az agyam..xĐ:DBasszus már lassan 1 hónapja nyári szünet van és én még nem csináltam semmi emlékezeteset...Bocsi a hirtlene téma váltásokért, de ami eszembe jut egyből írom..xĐMegjött macska...:Dsztem aludt vagy mit tom én..xĐTiszta faszás lett a hajam..nekem nagyon tetszik..:DJaa..és elv 2 hét múlva megyünk Nikollal Ferihez Aparra..:/kiváncsi leszek milyen lesz...ott lesz feri, dákó, máté, kitty, nikol és én..sztem halálra fogom unni a fejem, ugyanis alig vagyok valamelyikkel jóban, de hát megígértem a Nikolnak úgy hogy akkor elmegyek..legfeljebb összeszedek vmi jó kis pasit aznapra..xĐna mondjuk ezt kétlem, főleg hogy nem lesz pia se..:/az milyen buli már ahol nincs pia..??mondjuk én a múltkori bulin se ittam szóval nekem végülis mind1..xĐ:DKrisz tuti majd megint faggatni fog Nikolra nem szállt rá a Feri..?stbstb..-.-.veszek majd vmi újságot azt elleszek én azzal ..xĐvagy mittomén majd megoldom..xĐNa úgylátszik hogy csak ketten megyünk Nikollal vagy mittomén mert a Kitti most azt mondta hogy ő nem jön..Na mára ennyit írok mert megyek öltözni..igen még pizsibe vok..xĐaki nem tudná háromnegyedháromvan..xĐNa puszás..Domcsa voltam..!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://domcsaa.blog.hu/api/trackback/id/tr462127143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása